رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی
رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع در سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع در سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد. به گزارش  آناک پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس غلامحسین هاشمپور درحاشیه جلسه ای که با مهندس حسن ایمانی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات […]

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از رصد و نظارت بر نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع در سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد.

به گزارش  آناک پرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مهندس غلامحسین هاشمپور درحاشیه جلسه ای که با مهندس حسن ایمانی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی داشت ضمن بیان این مطلب افزود: در پی آن هستیم تا در رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع و انجام امور مربوط به بهره برداران هیچگونه  اهمال و سهل انگاری ، نقض قوانین و مقررات ، تاخیر غیرمتعارف، عدم پاسخگویی به موقع، رفتار خلاف شئون اداری و … رخ ندهد و کوتاهی موردی یک بخش در پیگیری امورات ارباب رجوع موجبات نارضایتی مراجعین را فراهم نسازد.

وی ادامه داد: در راستای دستورالعمل واصله از مرکز حراست وزارت متبوع و به منظور نظارت موثر و دقیق بر عملکرد مجموعه اداری و اطمینان از صحت عملکرد و حسن جریان امور و ارتقاء سطح رضایتمندی؛ مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حسب وظایف ذاتی، در صورت مراجعه اشخاص یا مشاهده موارد مذکور، راساً شروع به رسیدگی نموده و نتیجه بررسی ها متضمن اظهار نظر صریح و شفاف در اسرع وقت به شاکی و عندالزوم به رئیس محترم سازمان منعکس خواهد گردید.

مهندس هاشمپور با بیان اینکه نحوه برخورد کارکنان و مدیران سازمان با ارباب رجوع با تاکید بر بررسیهای میدانی و موردی، به صورت مستمر توسط مدیریتهای حراست و بازرسی سازمان مورد رصد و نظارت قرار گرفته و ضمن شناسایی اشخاصی که بصورت موردی ایجاد نارضایتی می نمایند، گزارش تخلف ازمقررات و نقض قوانین با ذکر مصادیق به رئیس محترم سازمان، هیاتهای ذیصلاح رسیدگی به تخلفات اداری، مرکز حراست و دفتر بازرسی وزارت متبوع منعکس می شود.

مدیر حراست سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: ارزیابی و سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع از ارائه خدمات دستگاه و کارکنان به صورت نامحسوس در دستور کار قرار گرفته و گزارش آن در پایان هر هفته به رئیس محترم سازمان، مرکز حراست و دفتر بازرسی وزارت متبوع ارسال خواهد گردید.

مهندس هاشمپور در پایان سخنان خود عنوان کرد: افرادی که در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل خواسته های قانونی، اهتمام لازم را بعمل می آورند، شناسایی و ضمن معرفی، بصورت مقتضی مورد تشویق قرار خواهند گرفت.