با هدف رسیدگی و پاسخگویی مستقیم به مشکلات شهروندان، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در استانداری آذربایجان شرقی پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در حوزه ی تعاون، کارو رفاه اجتماعی خواهد بود.به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی […]
با هدف رسیدگی و پاسخگویی مستقیم به مشکلات شهروندان، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در استانداری آذربایجان شرقی پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در حوزه ی تعاون، کارو رفاه اجتماعی خواهد بود.
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل، تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، براساس برنامه زمانبندی حضور مدیران دستگاههای اجرایی در مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد)ازساعت ۱۰صبح الی ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ازطریق سامانه ۱۱۱ به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان خواهد بود و به تماسهای مختلف شهروندان و درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردم به صورت مستقیم پاسخ خواهد داد.
مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان در جریان پاسخگویی به مسایل و موارد مطرح شده دستورات لازم را به صورت همزمان به معاونان و مدیران این اداره کل صادر خواهدکرد.
فتحی با اعلام آمادگی این اداره کل در راستای پاسخگویی سریع و شفاف به مطالبات و درخواست های مردم گفت:مجموعه تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تمام امکانات و کارشناسان در حوزه ی میزخدمت حضوری و الکترونیکی، سیستم اطلاع رسانی از طریق پورتال اداره کل، سامانه برخط تلفنی ۱۱۱ و سامانه سامد در جهت حل مشکلات آماده ی رسیدگی و حل و فصل مسائل و مشکلات می باشد.