مدیرکل بیمه سلامت استان :تداوم انقلاب با حضور مردم در صحنه های ایثار و شهادت میسر شد
مدیرکل بیمه سلامت استان :تداوم انقلاب با حضور مردم در صحنه های ایثار و شهادت میسر شد

مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی گفت :تداوم و سرزنده بودن انقلاب با حضور مردم در صحنه های ایثار و شهادت محقق شده است. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان،دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت در جلسه شورای پایگاه مقاومت این اداره کل گفت:حضور و رشادت ها و ایثارگری های […]


مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی گفت :تداوم و سرزنده بودن انقلاب با حضور مردم در صحنه های ایثار و شهادت محقق شده است.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان،دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت در جلسه شورای پایگاه مقاومت این اداره کل گفت:حضور و رشادت ها و ایثارگری های مردم و نقش موثر رهبری در تمامی صحنه ها بلاخص دفاع مقدس باعث سرزنده شدن انقلاب شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: اراده و انسجام ملت در برابر متجاوزین کشورعزیزمان باعث پیروزی رزمندگان درطی هشت سال دفاع مقدس شد.

مدیرکل بیمه سلامت افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای قدر شناسی از آنانی است که بیشترین سهم را در تکوین ارزش های انقلاب و دوران مبارزه و مقاومت ملت ایران داشته اند.

وی با اشاره به نقش و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری در طول جنگ تحمیلی افزود:آرامش امروز میهن اسلامی‌مان و اقتدار آن در مجامع بین‌المللی مدیون خون پاک شهدای گرانقدر است شهدا همواره باید الگو مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی در پایان از فرماندهی پایگاه مقاومت این اداره کل خواست در راستای تبیین و نشر و ترویج ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس برنامه های فرهنگی برای کارکنان برگزار گردد.