نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با دانش آموزان دبیرستان عفتیه تبریز:ارتقا سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهد داد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با دانش آموزان دبیرستان عفتیه تبریز:ارتقا سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهد داد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: ارتقا سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهد داد. به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با دانش […]

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: ارتقا سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهد داد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با دانش اموزان دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با یادآوری طنین انداز شدن زنگ نماز در مدارس همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: معلمان و دانش اموزان باید در هر لحظه به فکر تعالی و یادگیری باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: قدرت هر کشور وابسته به علم آن کشور است و علت دشمنی کشورهای غربی با ما پیشرفت های علمی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما استقلال و پیشرفت کشور است ، رمز موفقیت را ارتقا سطح علمی و اعتقادی دانش آموزان برشمرد.

آیت الله آل هاشم ادامه داد: دانش اموزان ما در رشته های مختلف ورزشی، علمی، هنری و اجتماعی بعنوان سرمایه ها و نخبه های کشور هستند و باید با مطالعه و آگاهی اجازه ندهیم از احساسات پاک دختران سرزمینمان سو استفاده شود.

امام جمعه تبریز بر ضرورت توجه خانواده ها به امر تعلیم و تحصیل دانش آموزان ، گفت: ارتباط اولیا با مدارس و هماهنگی و همکاری ایشان  قوی تر باشد.