اجرای روکش آسفالت ۲۲۷ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی
اجرای روکش آسفالت ۲۲۷ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی

به گزارش صدای آناک،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۲۷ کیلومتر از راه های اصلی آذربایجان شرقی با ۲۳۰ هزار و ۴۶۶ تن آسفالت، در شش ماهه اول امسال روکش شد.غلامرضا رسول زاده افزود: همچنین در این مدت عملیات درزگیری ۴۱ کیلومتر، خط کشی یک هزار و ۵۹۶ […]

به گزارش صدای آناک،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۲۷ کیلومتر از راه های اصلی آذربایجان شرقی با ۲۳۰ هزار و ۴۶۶ تن آسفالت، در شش ماهه اول امسال روکش شد.
غلامرضا رسول زاده افزود: همچنین در این مدت عملیات درزگیری ۴۱ کیلومتر، خط کشی یک هزار و ۵۹۶ کیلومتر، اصلاح نقاط T شکل و رفع نقاط پرحادثه به تعداد۳۳ مورد و یک هزار و ۶۲۵ کیلومتر شانه سازی در راه های مختلف استان اجراشده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اهمیت ایمن سازی جاده های استان گفت: در راستای بهسازی راه ها، ۲۴ هزار و ۹۱۵ متر حفاظ نصب یا مرمت شده تا ایمنی تردد وسایل نقلیه بهبود یابد.
رسول زاده نگهداری ابنیه فنی راه ها را در افزایش عمر این بناها و کاهش هزینه ها ضروری دانست و تصریح کرد: تعمیر اساسی هشت پل، تکمیل پنج تقاطع غیر هم سطح و تنقیه۳۲۴ پل در این بازه زمانی اجرا شده است.