مدیر‌عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، خبر داد:آغاز تدوین دفترچه فهرست بهاء سال ۱۴۰۲ حوزه فضای سبز تبریز
مدیر‌عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز، خبر داد:آغاز تدوین دفترچه فهرست بهاء سال ۱۴۰۲ حوزه فضای سبز تبریز

به گزارش صدای آناک به نقل ازامور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز، اکبر امجدی مدیر‌عامل این سازمان با ذکر این خبر، گفت: نگاه ما در تهیه دفترچه بهاء سال ۱۴۰۲ حوزه فضای سبز جامع و ریشه‌ای و در راستای ارتقاء وضع کیفی فضای سبز شهری خواهد بود. وی در این زمینه از کلیه […]

به گزارش صدای آناک به نقل ازامور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز، اکبر امجدی مدیر‌عامل این سازمان با ذکر این خبر، گفت: نگاه ما در تهیه دفترچه بهاء سال ۱۴۰۲ حوزه فضای سبز جامع و ریشه‌ای و در راستای ارتقاء وضع کیفی فضای سبز شهری خواهد بود.

وی در این زمینه از کلیه کارشناسان حوزه فضای سبز به ویژه اعضای کمیته تدوین دفترچه فهرست بهاء سال  ۱۴۰۲ این حوزه، خواست ضمن بررسی دقیق و همه جانبه آیتم‌ها، پیشنهادات خود را برای طرح و بررسی در جلسات کارشناسی تدوین دفترچه به این کمیته ارائه نمایند.
مدیر‌عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز همچنین در این زمینه به نگاه واقع بینانه به کلیه آیتم‌ها به ویژه حقوق و دستمزد بخش کارگری حوزه فضای سبز و نیز آیتم‌های هزینه‌ای دفترچه اشاره کرد.
امجدی در پایان بهبود وضع کیفی و کمی فضای سبز را در گرو همکاری و همدلی و نیز مشارکت فعال همه عوامل دخیل در امورات حوزه فضای سبز عنوان کرد و بر افزایش حس‌مسئولیت پذیری و سطح همکاری‌های فیمابین برای حل ریشه‌ای مشکلات موجود تاکید کرد.