مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:بهره‌گیری از هنر اولویت نخست در برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس است
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:بهره‌گیری از هنر اولویت نخست در برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس است

امیر «عباسی» با اشاره به نقش هنر در تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس گفت: استفاده از هنر اولویت اول ماست و تلاش می‌کنیم در برنامه‌ها از شکل‌های گوناگون هنر نظیر تئاتر، فیلم، فناوری‌های دیجیتال، سرود و موسیقی استفاده شود. به گزارش صدای آناک،جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد استان آذربایجان شرقی امروز (شنبه) با […]

امیر «عباسی» با اشاره به نقش هنر در تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس گفت: استفاده از هنر اولویت اول ماست و تلاش می‌کنیم در برنامه‌ها از شکل‌های گوناگون هنر نظیر تئاتر، فیلم، فناوری‌های دیجیتال، سرود و موسیقی استفاده شود.

به گزارش صدای آناک،جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد استان آذربایجان شرقی امروز (شنبه) با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، مدیران و نمایندگانی از دستگاه‌ها در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد. 

امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این نشست با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم استان در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: حماسه آزادسازی سوسنگرد از جمله پیروزی‌های مهم کشورمان در دوران دفاع مقدس است که در نتیجه‌ی مقاومت جانانه رزمندگان اسلام و به‌ویژه حضور برجسته رزمندگان دلاور آذربایجانی به دست آمد. 

وی افزود: هدف و محور اصلی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این حماسه بزرگ، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و پایداری و نهادینه ساختن این فرهنگ در میان نسل جدید است. 

امیر «عباسی» به اهمیت بهره‌گیری از هنر برای تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس و ترسیم حماسه آفرینی‌های رزمندگان تاکید کرد و گفت: استفاده از هنر اولویت اول ماست و تلاش می‌کنیم در برنامه‌ها از شکل‌های گوناگون هنر نظیر تئاتر، فیلم، فناوری‌های دیجیتال، سرود و موسیقی استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: روایت‌گری و ایجاد ارتباط مستقیم میان فرماندهان دوران دفاع مقدس با نوجوانان و جوانان در قالب برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف از دیگر موارد پیش‌بینی شده برای سالروز آزادسازی سوسنگرد و دیگر مناسبت‌های مربوط در سال جاری است. 

در ادامه این نشست حاضران به بحث و تبادل نظر درخصوص برگزاری شایسته و باشکوه برنامه‌های سالروز آزادسازی سوسنگرد پرداختند.