مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛تشییع پیکر شهدای گمنام در آذربایجان شرقی
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد؛تشییع پیکر شهدای گمنام در آذربایجان شرقی

امیر «عباسی» از تشییع و تدفین پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام در استان آذربایجان شرقی خبر داد. به گزارش صدای آناک به نقل از دفاع پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار حاج «قاسم […]

امیر «عباسی» از تشییع و تدفین پیکر مطهر تعدادی از شهدای گمنام در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش صدای آناک به نقل از دفاع پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام استان، با بیان اینکه شهید «سلیمانی» اسطوره اقدام و عمل در جهان اسلام است، اظهار داشت: سالروز شهادت این سردار رشید اسلام به نام روز جهانی مقاومت نامگذاری شده و همه دستگاه‌ها باید در گرامیداشت این واقعه مهم تلاش کنند.

وی با مروری بر دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح برای برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و روز جهانی مقاومت گفت: تبیین شخصیت والای شهید «سلیمانی» در عرصه‌های گوناگون برای نوجوانان و جوانان و الگوسازی آن با بهره‌گیری از شیوه‌های نو از جمله فناوری‌های جدید و تولید محتوای فاخر، باید در اولویت برنامه‌های مرتبط با سالروز شهادت ایشان قرار بگیرد.

امیر «عباسی» در ادامه به تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکرهای مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف کشورمان به دست مردم شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی تشییع و تدفین می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، تشییع و خاکسپاری پیکر تعدادی از شهدای گمنام به استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.