مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از حوزه های امتحانات نهایی بازدید کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از حوزه های امتحانات نهایی بازدید کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم استان بازدید کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در حاشیه این بازدید گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری با شرکت […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم استان بازدید کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در حاشیه این بازدید گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری با شرکت بیش از ۱۱ هزار دواطلب  در ۶۰ حوزه  امتحانی در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: مقدمات تصحیح الکترونیکی در راستای عدالت آموزشی فراهم شده و خوشبختانه در بازدید از حوزه های خواهران و  برادران شاهد نقصی  نبوده ایم.

اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها ، دقت و رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید ها بود.

وی یادآور شد: بر همین اساس بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان در مدارس و حوزه های امتحانات استان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا تمام امور مطابق با دستورات وزارت پیش برود.

رئیس اداره سنجش و امتحانات اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید گفت: با توجه به تاثیر ۴۰ درصدی نمرات نهایی در پذیرش داوطلبان کنکور در دانشگاه ها، شاهد افزایش ۵۰ درصدی تعداد داوطلبان در امتحانات نهایی نسبت به سال گذشته بوده ایم.

شقاقی پور با بیان اینکه امتحانات نهایی همزمان با سراسر کشور از سوم تا ۲۶ دی ماه خواهد بود، تصریح کرد: دانش آموزان فارغ التحصیل سال های قبل با عنوان ترمیم نمرات یا ایجاد سابقه تحصیلی در امتحانات نهایی شرکت کرده اند.