در ۹ ماهه نخست سالجاری؛ایجاد فرصت شغلی برای ۱۹ هزار و ۴۴۴ مددجوی آذربایجان شرقی
در ۹ ماهه نخست سالجاری؛ایجاد فرصت شغلی برای ۱۹ هزار و ۴۴۴ مددجوی آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذرباجان شرقی گفت: در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ زمینه اشتغال ۱۹ هزار و ۴۴۴ مددجوی تحت حمایت در سطح استان فراهم شده است. به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال، اظهار کرد: در […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذرباجان شرقی گفت: در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ زمینه اشتغال ۱۹ هزار و ۴۴۴ مددجوی تحت حمایت در سطح استان فراهم شده است.

به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، غلامعلی ملامهدی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال، اظهار کرد: در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری، ۱۹ هزار و ۴۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت استان ایجاد شده است.

 وی به آموزش های ارایه شده به مددجویان جویای کار نیز اشاره کرده و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۴۵۳ نفر از افراد تحت پوشش این نهاد با آموزش های مهارت آموزی مشغول به کار شده و به درآمد پایدار رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به اعتبارات اعطایی برای اشتغالزایی مددجویان اشاره کرده و گفت: در سالجاری بیش از ۸۰۰ میلیار تومان برای اشتغال مددجویان جذب شده است.