از هیچ حمایتی در جهت فعالیت بی دغدغه بانوان دریغ نمی‌کنیم
از هیچ حمایتی در جهت فعالیت بی دغدغه بانوان دریغ نمی‌کنیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: از هیچ حمایتی در جهت فعالیت بی دغدغه بانوان سازمان در عرصه های مختلف که ثمره آن بالا بردن بهره وری است، دریغ نمی‌کنیم. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران صبح امروز در نشستی صمیمی با بانوان سازمان به مناسبت […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: از هیچ حمایتی در جهت فعالیت بی دغدغه بانوان سازمان در عرصه های مختلف که ثمره آن بالا بردن بهره وری است، دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران صبح امروز در نشستی صمیمی با بانوان سازمان به مناسبت هفته زن و گرامی داشت مقام بانوان اظهار کرد: در طول تاریخ بانوان با تلاشی پیگیر و مصمم فضاهای بسته جوامع مختلف را برای نشان دادن توانمندی ها و اثبات قدرت مدیریتی و تاثیرگذاری خود باز کرده و موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند.

وی افزود: فقط اگر نقش مادری را برای جنس زن در نظر بگیریم، هیچ جایگزینی نمی تواند با آن همانندی کند؛ هر چند نقش های دیگر مثل همسر، خواهر و دختر نیز بسیاری از مفاهیم و معانی زندگی را در خود گنجانده اند.

فرشکاران تصریح کرد: رسالت خانم ها چه در محیط کار و چه در محیط خانوادگی بسیار سخت تر از آقایان است؛ چرا که تمام تلاش و همت آنها آراسته به دقت، ظرافت، ریزبینی، گذشت و فداکاری است که پروردگار متعال این توانایی و قدرت را در وجود ایشان به ودیعه نهاده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی هر قدر حوزه بانوان با سلامت و صلابت پیش رفته تحولاتی که ایجاد شده ماندگارتر و رهگشای مسائل مختلف بوده است.

وی مدعی شد: توسعه و پیشرفت جوامع ارتباط مستقیمی با تربیت، آموزش و پرورش نیروی انسانی در خانواده دارد که رکن و محور اصلی آن بانوان هستند.

فرشکاران ادامه داد: دقت، ظرافت و الگوچینی موثر بانوان همواره در ابعاد توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه خود را نشان می‌دهد؛ بر این اساس ما نیز از هیچ حمایتی در جهت فعالیت بی دغدغه بانوان سازمان در عرصه های مختلف که ثمره آن بالا بردن بهره وری است، دریغ نمی‌کنیم.

در این نشست صمیمی بانوان سازمان به بیان نکته نظرات، مسائل و دغدغه های موجود پرداختند.