دیدار رییس صندوق پژوهش فناوری استان با مدیرکل آموزش و پرورش
دیدار رییس صندوق پژوهش فناوری استان با مدیرکل آموزش و پرورش

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش و رییس صندوق پژوهش فناوری استان در راستای تعمیق همکاری های علمی و‌ فرایند تاسیس پارک علم‌ و فناوری کودک در استان دیدار و گفتگو کردند. حجت الاسلام و المسلمین پورردای در […]

به گزارش صدای آناک به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش و رییس صندوق پژوهش فناوری استان در راستای تعمیق همکاری های علمی و‌ فرایند تاسیس پارک علم‌ و فناوری کودک در استان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین پورردای در این دیدار با استقبال از طرحهای خلاقانه و تولیدی در آموزش و پرورش گفت، تمام تلاش ما در جهت ایجاد فضای ابتکاری در سطح مدارس و ادارات است تا با گسترش دیدگاه تولیدی در زمینه علم و فناوری گامی جدید در جهت کارآمدی و اثرگذاری علمی و مالی آموزش و پرورش برداریم.

وی در ادامه با ذکر برخی طرحهای ابتکاری آموزش و پرورش استان در زمینه انرژی پاک، تولید محصولات الکترونیکی، هنری‌ و‌ صنعتی و … گفت: از تمام طرحها و پیشنهادات در این زمینه استقبال می کنیم.

 احمدی رییس صندوق پژوهش فناوری استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه صندوق پژوهش و فناوری برای تامین اعتبار فعالیت های علمی و فناوری استان تاسیس گردیده است و‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پشتیبان مالی این صندوق است، گفت: باید از این فرصت بی نظیر جهت توسعه علمی و فناوری استان استفاده کنیم.

وی افزود: کارآفرینی و ایده پردازی در آموزش و‌ پرورش با کمک متولیان آن میتواند در رشد علمی و فناوری استان در سال های آینده موثر باشد.