با دستور شهردار تبریز:۲ دستگاه اتوبوس نو به مسیر ایده لی اضافه شد.
با دستور شهردار تبریز:۲ دستگاه اتوبوس نو به مسیر ایده لی اضافه شد.

در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و رفاه مسافرین ، ۲دستگاه اتوبوس نو به مسیر ایده لی اضافه شد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه پرویز عباس نژاد مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت؛ حسب دستور شهردار تبریز، در راستای نوسازی و توسعه […]

در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و رفاه مسافرین ، ۲دستگاه اتوبوس نو به مسیر ایده لی اضافه شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه پرویز عباس نژاد مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت؛ حسب دستور شهردار تبریز، در راستای نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و راحتی همشهریان و مسافرین ، ۲ دستگاه اتوبوس نو و مجهز به بروزترین امکانات به ناوگان خط ۱۶۹ ایده لی اضافه شد.
وی افزود: با اضافه شدن این اتوبوسها، مجموع ناوگان مسیر ایده لی به ۵ دستگاه افزایش و زمان انتظار مسافر نیز به ۱۳ دقیقه کاهش یافت.
عباس نژاد ادامه داد: با توجه به سیاستهای شورای اسلامی شهر و مدیریت کلان شهری در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و حمایت همه جانبه از این امر و با اتمام قرارداد اتوبوسهای با عمر بالا، بتدریج شاهد خروج اتوبوسهای فرسوده و با عمر بالا از خطوط و جایگزینی با اتوبوسهای نو خواهیم بود که تاثیر مهمی در افزایش رضایت عمومی و توسعه کمی و کیفی خدمات و کاهش میانگین سن ناوگان دارد.