بازارچه های معیشتی راه نجات اشتغال روستایی است
بازارچه های معیشتی راه نجات اشتغال روستایی است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد بازارچه های معیشتی با حذف واسطه ها موجب رونق اشتغال در روستاها می شود.به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی؛ حجت اله سروری در جلسه تصویب و بازنگری طرح های روستایی افزود: ایجاد مسکن در روستا به تنهایی برای […]

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ایجاد بازارچه های معیشتی با حذف واسطه ها موجب رونق اشتغال در روستاها می شود.
به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی؛ حجت اله سروری در جلسه تصویب و بازنگری طرح های روستایی افزود: ایجاد مسکن در روستا به تنهایی برای ماندگاری روستاییان کافی نیست و باید با ایده های جدید، کسب و کار روستا نشینان رونق بگیرد.
وی با اشاره به اینکه بازارچه های معیشتی یکی از موفق ترین طرح ها برای توسعه اشتغال روستایی است گفت: ایجاد این بازارچه ها موجب معطوف شدن توجه ها به آن دسته از محصولات تولیدی می شود که پیش از این از آن غفلت شده بود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، باغی، تولیدات دامی و صنایع دستی روستاها در بازارچه های محلی، درآمد روستاییان به صورت قابل توجهی افزایش یافته و موجب دلبستگی‌ به زندگی روستایی خواهد شد.
سروری از حمایت کامل بنیاد مسکن برای ایجاد این بازارچه ها در محدوده روستاها خبر داد.
گفتنی است امروزدر جلسه کمیته تصویب وبازنگری،روستاهای ملاسراب ملکان وروستای سفیدان عتیق تبریز وتغییرات طرح هادی ومعبر روستاهای باغ یعقوب ونعمت آبادتبریز وسایرروستاهای ملکان ،کلیبر،بستان آباد وشبستربررسی وتصمیمات لازم اتخاذ شد.