دیدار شهردار تبریز با هئیت سرمایه گذاری ترکیه؛۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می شود
دیدار شهردار تبریز با هئیت سرمایه گذاری ترکیه؛۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می شود

۱۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شرکت سرمایه گذاری ترک به ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده می شود. به گزارش آناک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به نقل از خبرگزاری شهریار، ایرج شهین‌باهر صبح امروز در دیدار با یک هئیت سرمایه گذاری از کشور ترکیه، با بیان اینکه این کلان شهر […]

۱۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شرکت سرمایه گذاری ترک به ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده می شود.

به گزارش آناک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به نقل از خبرگزاری شهریار، ایرج شهین‌باهر صبح امروز در دیدار با یک هئیت سرمایه گذاری از کشور ترکیه، با بیان اینکه این کلان شهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری است، اظهار کرد: امکان اجرای پروژه های سودده بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری در تبریز وجود دارد که شرکت های سرمایه گذاری می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیدارش با شرکت سرمایه گذاری ترک‌کی ترکیه، اذعان کرد: این گروه تجاری در کشورهای مختلف، پروژه های موفقی را انجام داده که تلاش می کنیم در کلان شهر تبریز نیز سرمایه گذاری مطلوبی صورت دهد.

شهین باهر با بیان اینکه سرمایه گذاری این شرکت با مشارکت در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز می شود، ادامه داد: در گام اول مقرر شد این شرکت ترک، در تامین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس رانی تبریز، مشارکت کند.

وی همچنین ادامه داد: در خصوص اجرای پروژه های مختلف همچون احداث تراموا، کمک به تکمیل پروژه قطار شهری تبریز و راه اندازی مراکز تفریحی – رفاهی مذاکراتی با این شرکت صورت پذیرفت که در آینده نزدیک تفاهم نامه های همکاری مربوط امضاء خواهد شد.

وی با اشاره به تدوین بسته های سرمایه گذاری در شهرداری تبریز، تصریح کرد: شرایط و امکانات سرمایه گذاری در کلان شهر تبریز، در قالب بسته هایی تدوین شده که سرمایه گذاران می توانند در اجرای پروژه های شهرداری تبریز مشارکت کنند.

در ادامه این جلسه، ایلکیر کوچکیر مدیرعامل شرکت ترک‌کی ترکیه با بیان اینکه با ظرفیت های گردشگری تبریز آشناست، اظهار کرد: این شرکت علاقمند است در مدت زمان کوتاه پروژه های مختلفی در حوزه های حمل و نقل و توسعه صنعت گردشگری را در این کلان شهر اجرا کند.

وی افزود: پس از دریافت و بررسی بسته سرمایه گذاری در شهر تبریز و انعقاد قراردادهای مربوط، مصمم هستیم در حداقل زمان ممکن، سرمایه گذاری های خود را آغاز کنیم.