صحت عمل پلیس شهرستان تبریز و تحویل کیف پول به صاحبش
صحت عمل پلیس شهرستان تبریز و تحویل کیف پول به صاحبش

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از صحت عمل ماموران کلانتری ۱۱ تبریز در تحویل کیف حامل بیش از ۲۰ میلیون ریال پول نقد ۲۰ میلیون ریال کارت هدیه به همراه رمز بانکی و دو عدد کیف چرم پول گران قیمت و تعداد کارت بانکی و وسایل زنانه به صاحبش خبر داد . به گزارش صدای آناک […]

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از صحت عمل ماموران کلانتری ۱۱ تبریز در تحویل کیف حامل بیش از ۲۰ میلیون ریال پول نقد ۲۰ میلیون ریال کارت هدیه به همراه رمز بانکی و دو عدد کیف چرم پول گران قیمت و تعداد کارت بانکی و وسایل زنانه به صاحبش خبر داد .

به گزارش صدای آناک به نقل از خبرگزاری پلیس ؛سرهنگ یدالله جهان‌آرا در تشریح این خبر بیان داشت ؛ ماموران وظیفه شناس کلانتری ۱۱ تبریز حین انجام وظیفه و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک عدد کیف زنانه پیدا می‌کنند .

سرهنگ جهان آرا گفت ؛در بررسی های اولیه مشخص می‌شود این کیف حاوی بیش از ۲۰ میلیون ریال پول نقد و ۲۰ میلیون ریال کارت هدیه به همراه رمز بانکی و دو عدد کیف چرم پول گران قیمت و تعداد کارت بانکی و وسایل زنانه می‌باشد .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد؛ در ادامه ماموران انتظامی پس از شناسایی مالک کیف مورد نظر را پس از تنظیم صورت جلسه به مالکش تحویل که این اقدام پلیس به شدت مورد رضایت شهروند قرار گرفت و از امانت‌داری و وظیفه شناسی پلیس تقدیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان با تقدیر از صحت عمل و امانت داری این افسران وظیفه شناس و همچنین پیگیری رئیس کلانتری تصریح کرد:به برکت معنویت درون سازمانی و ولایتمداری کارکنان خدوم این نیرو شاهد یم که شاخصه های امانتداری و رشد و تعالی رفتاری در سطح بسیار مطلوبی قرار داشته و این امر از مؤلفه های بارز یک مامور جامعه محور است.