دیدار نماینده مردم شریف شهرستان شبستر با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی
دیدار نماینده مردم شریف شهرستان شبستر با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

دکتر محمود طاهری نماینده مردم شریف شهرستان شبستر  در مجلس شورای اسلامی  با مهندس شهبازی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی  دیدار نمودند. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی،  در این دیدار مهندس شهبازی ضمن ارائه گزارشی از شاخص های ارتباطات مخابراتی  شهرستان شبستر  و اقدامات مناسب انجام یافته […]

دکتر محمود طاهری نماینده مردم شریف شهرستان شبستر  در مجلس شورای اسلامی  با مهندس شهبازی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی  دیدار نمودند.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی،  در این دیدار مهندس شهبازی ضمن ارائه گزارشی از شاخص های ارتباطات مخابراتی  شهرستان شبستر  و اقدامات مناسب انجام یافته در سال های گذشته در حوزه های مختلف مخابراتی اعم از تلفن ثابت ، دیتا و سیار و همچنین پروژه های در دست اقدام در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی بخصوص شبکه فیبر نوری در این شهرستان،  اظهار امیداوری نمودند با تخصیص بیشتر اعتبارات از محل خدمات عمومی دولت ( uso ) شاهد کاهش مشکلات ارتباطی در روستاها باشیم.

دکتر محمود طاهری در این دیدار با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخاباتی شهرستان شبستر  ، خواستار توسعه بیشتر شبکه ارتباطات سیار در روستاهای این شهرستان شد.