بازدید دادستان مرکز استان از مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست خیریه شکوفه‌های مهرجو
بازدید دادستان مرکز استان از مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست خیریه شکوفه‌های مهرجو

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، محبوب علیلو در راستای رسیدگی به امور محجورین و صغار با حضور در مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست خیریه شکوفه‌های مهرجو از نزدیک با مددجویان و مسؤلین و کارکنان این مرکز دیدار و از قسمت های مختلف بازرسی و سرکشی نمود. […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، محبوب علیلو در راستای رسیدگی به امور محجورین و صغار با حضور در مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست خیریه شکوفه‌های مهرجو از نزدیک با مددجویان و مسؤلین و کارکنان این مرکز دیدار و از قسمت های مختلف بازرسی و سرکشی نمود.

وی مسائل متعددی از جمله وضعیت تحصیلی، امکانات و برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی، سلامت و بهداشت کودکان را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دادستان‌ها پدر معنوی فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست هستند از زحمات مسئولین مرکز نگهداری و خیرین که پشتوانه محکم برای پیشبرد امور خیریه و عام المنفعه می باشند قدردانی کرد و طی صحبت‌های صمیمانه با کودکان ابراز امیدواری کرد که قطعاً با تلاش و کوشش می‌توانید در آینده به مدارج عالی دست یابید و در زندگی خود موفق باشید.