کارمندان؛ سرمایه های ارزشمند انسانی و گره گشایان نظام اداری و آموزشی
کارمندان؛ سرمایه های ارزشمند انسانی و گره گشایان نظام اداری و آموزشی

پیام رئیس دانشگاه هنر اسلامی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند: کارمندان؛ سرمایه های ارزشمند انسانی و گره گشایان نظام اداری و آموزشیسجاد پاکزاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از خدمات صادقانه اعضای خانواده بزرگ کارکنان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و نیز همه دولتمردان و […]

پیام رئیس دانشگاه هنر اسلامی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند: کارمندان؛ سرمایه های ارزشمند انسانی و گره گشایان نظام اداری و آموزشی
سجاد پاکزاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند از خدمات صادقانه اعضای خانواده بزرگ کارکنان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و نیز همه دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های دولتی تجلیل کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام و تحیات؛

چهارمین روز از شهریور ماه هر سال و یکی از روزهای هفته دولت، همزمان با فرارسیدن “روز کارمند”، بر خود فرض می‌دانم که مراتب قدردانی و تقدیر خود را از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان وفادار دانشگاه هنر اسلامی تبریز ابراز نمایم.
این روز گرامیداشت، بهانه‌ای است تا از نقش و جایگاه ارزشمند سرمایه انسانی در دستگاه‌های اجرایی و اداری تجلیل کنیم؛ زنان و مردانی که خدمت به مردم و گره‌گشایی از کار خلق را نعمتی بزرگ برای خویش می‌شمارند.
فرا رسیدن هفته دولت را که یادآور روزهای ماندگار و مملو از شور و شعف خدمتگزاری دولتمردان انقلاب اسلامی است و با درود بیکران بر ارواح مطهر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان الگو و ماندگار ایران اسلامی به دولتمردانی که فارغ از توجه به پست و مقام، همواره در اندیشه خدمت به مردمان این سرزمین و کسب رضای خداوند بوده‌اند، به‌خصوص اعضای خانواده بزرگ کارکنان دانشگاه هنر اسلامی تبریز تبریک می گویم.
بی‌شک، کارکنان دانشگاه سرمایه‌های ارزشمند این مجموعه هستند که با تلاش و همت خود، به ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه می‌پردازند، امید است که همچنان با انگیزه بالا در راستای اهداف دانشگاه گام بردارید و به پیشرفت و توسعه این دانشگاه تخصصی کمک کنید.
در آستانه آغاز فعالیت دولت چهاردهم و با توجه خاص دولت وفاق ملی به تعمیق سرمایه اجتماعی از طریق امیدآفرینی میان جوانان، امیدواریم که قطار توسعه آموزش و پژوهش در این دوره با حمایت دولت و همراهی و همکاری کارکنان دانشگاهی، با سرعت بیشتری به پیش رود و در جلب رضایت جوانان و دانشجویان نخبه و شریف ایران، توفیقات بیش‌تری حاصل گردد، ان‌شاءالله.
در پایان، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه همکاران ارجمند، امیدوارم که سال تحصیلی پیش‌رو، سالی همراه با خرسندی و شکوفایی برای دانشگاه باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سجاد پاکزاد
رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز