ثبت بیش ۶۸ هزار رکورد تغییر نشانی در استان آذربایجان شرقی
ثبت بیش ۶۸ هزار رکورد تغییر نشانی در استان آذربایجان شرقی

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی تا پایان مرداد ماه سالجاری تعداد ۶۸۲۸۱ رکورد تغییر نشانی در استان آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است .آقای مهندس ایمانی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزودند که بیشترین تعداد ثبت تغییر نشانی در شهرستان تبریز […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی تا پایان مرداد ماه سالجاری تعداد ۶۸۲۸۱ رکورد تغییر نشانی در استان آذربایجان شرقی به ثبت رسیده است .
آقای مهندس ایمانی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزودند که بیشترین تعداد ثبت تغییر نشانی در شهرستان تبریز با ۴۲۶۷۱ مورد و شهرستان اسکو ۵۰۵۱ مورد بوده است .
آقای مهندس ایمانی از شهروندان عزیز در استان آذربایجان شرقی خواستند ، در صورتی که پس از ثبت نام کارت هوشمند ملی محل سکونت ایشان تغییر یابد با ورود به سامانه سهیم و یا آدرس اینترنتی ذیل نشانی جدید خود را در سامانه ثبت نمایند .
https”//www.ncr.ir/changeAddress/
آقای مهندس ایمانی مدیرکل ثبت احوال استان این موضوع را نیز متذکر شدند که در صورت عدم ثبت تغییر نشانی در سامانه ، در زمان مراجعه به بانکها و ادارات و نهادهای دولتی برای دریافت خدمات با خطای سیستمی مواجه شده و ارائه خدمت به فرد مذکور امکان پذیر نخواهد شد .