تجلیل از نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کامپوند تیر و کمان
تجلیل از نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کامپوند تیر و کمان

از خانم فاطمه همتی نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کامپوند تیر و کمان فرزند همکار عزیزمان آقای محسن همتی در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، با حضور مدیر منطقه ، معاونین ، مدیران و جمعی از […]

از خانم فاطمه همتی نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کامپوند تیر و کمان فرزند همکار عزیزمان آقای محسن همتی در مخابرات منطقه آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی ، با حضور مدیر منطقه ، معاونین ، مدیران و جمعی از همکاران از فرزند همکار مخابراتی خانم فاطمه همتی که در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب دو مدال نقره ( انفرادی و میکس ) در کامپوند تیر و کمان شده اند تجلیل به عمل آمد.

مهندس شهبازی در این مراسم ضمن تبریک مجدد به سرکار خانم فاطمه همتی نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته کامپوند تیر و کمان اظهار داشتند: با عزم و اراده ای که از خانم همتی داریم انشاالله شاهد درخشش بیشتر و افتخار آفرینی ایشان در دوره های بعدی پارالمپیک و در میادین ورزشی و اهتزاز پرچم پر افتخار کشور عزیزمان ایران در جهان باشیم .

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش های ایشان تجلیل به عمل آمد.