رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: حذف قبوض کاغذی با ارسال پیامک انجام می گیرد
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: حذف قبوض کاغذی با ارسال پیامک انجام می گیرد

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: مشتریکن محترم می توانند با ارسال پیامک از دریافت قبوض کاغذی انصراف دهند. به گزارش آناک پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،محمدعلی فتح اله زاده با اعلام این مطلب گفت: مشترکین محترم درصورت تماس با شماره ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ می توانند با ارائه […]

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: مشتریکن محترم می توانند با ارسال پیامک از دریافت قبوض کاغذی انصراف دهند.
به گزارش آناک پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،محمدعلی فتح اله زاده با اعلام این مطلب گفت: مشترکین محترم درصورت تماس با شماره ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ می توانند با ارائه شماره همراه خود ، قبوض گاز هر دوره را از طریق پیامک دریافت نمایند.
وی با اشاره به مزایای این طرح گفت: علاوه بر دسترسی بموقع، امکان پیگیری و پرداخت آنلاین و … ، مهمترین مزیت این اقدام صرفه جویی در کاغذ مصرفی و به تبع آن کاهش آلودگی های زیست محیطی و … است.
مهندس فتح اله زاده با اشاره به اینکه شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض در حال جمع آوری است، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب و… به تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز اذعان داشت: مشارکت در ارسال شماره همراه مشترکین علاوه بر ارسال پیامکی قبوض، امکان اطلاع رسانی در زمان قطع گاز را نیز فراهم خواهد آورد.