برگزاری دوره های تمرینی مهارتی در شرایط اضطرار برای کارکنان هلال احمر آذربایجان شرقی
برگزاری دوره های تمرینی مهارتی در شرایط اضطرار برای کارکنان هلال احمر آذربایجان شرقی

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های مهارتی برای کلیه کارکنان هلال احمر خبر داد . به گزارش آناک پرس به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ؛مهندس مهدی رحیمی گفت :بمنظور ارتقا سطح آگاهی های امدادی  و بروز رسانی و افزایش اطلاعات عمومی […]

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از برگزاری دوره های مهارتی برای کلیه کارکنان هلال احمر خبر داد .

به گزارش آناک پرس به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ؛مهندس مهدی رحیمی گفت :بمنظور ارتقا سطح آگاهی های امدادی  و بروز رسانی و افزایش اطلاعات عمومی و بهبود کارآیی کارکنان هلال احمر در مباحث روز حوادث و آگاهی از نحوه انجام ماموریت های محوله در سوانح احتمالی دوره های تمرین برای شرایط اضطرار طی ۲ روز برای هرگروه در سایت آموزش های  تخصصی جمعیت هلال احمر آذرشهر بصورت کارگاهی و میدانی برگزار می شود.

وی ادامه داد : در این دوره شرکت کنندگان با اصول اولیه کوهپیمایی ، احیای قلبی ریوی مغزی و چادر زنی برپایی اردوگاه اطفا حریق اتل بندی و پانسمان زخم آشنا شده و یک جلسه با معضل  اجتماعی اعتیاد و نحوه مقابله با آن آگاهی پیدا می کنند.

گفتنی است ؛این دوره ها از ۱۵ شهریور شروع شده و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت و در آن بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران هلال احمر  شرکت خواهند کرد.