از سپاه عاشورا بابت حضور در مناطق زلزله زده تشکر می‌کنم
از سپاه عاشورا بابت حضور در مناطق زلزله زده تشکر می‌کنم

از سپاه عاشورا بابت حضور در مناطق زلزله زده تشکر می‌کنم/ حامل تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده‌های داغ دیده بودم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: من به روستای ورنکش رفتم تا در ابتدا تسلیت مقام معظم رهبری را به خانواده‌های داغ دیده ابلاغ کنم. به گزارش آناک‌پرس به […]

از سپاه عاشورا بابت حضور در مناطق زلزله زده تشکر می‌کنم/ حامل تسلیت مقام معظم رهبری به خانواده‌های داغ دیده بودم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: من به روستای ورنکش رفتم تا در ابتدا تسلیت مقام معظم رهبری را به خانواده‌های داغ دیده ابلاغ کنم.

به گزارش آناک‌پرس به نقل از خبرگزاری بسیج آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم درباره حضورش در مناطق زلزله زده روستای ورنکش میانه، اظهار داشت: من به روستای ورنکش رفتم تا در ابتدا تسلیت مقام معظم رهبری را به خانواده‌های داغ دیده ابلاغ کنم وسپس به بررسی وضعیت موجود در این منطقه بپردازم. خدا را شکر همه نهادها برای روز نخست، به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده بودند.
وی افزود: مسئله مهمی که الان وجود دارد، این است که ما در مناطق زلزله زده بیشتر به کانکس نیاز داریم. به هر حال این منطقه، یک منطقه کوهستانی است که هوای سردی هم دارد. البته نیاز به چادر هم هست، اما چادر موقت است. باید کانکس‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد تا آنها بتوانند تا زمان ساخته شدن خانه‌های‌شان در آسایش زندگی کنند. در حال حاضر همچنین نیاز به وسایل گرمایشی هم در منطقه وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما، مردم بسیار خوبی هستند. از ساعات ابتدایی زلزله، کمک‌های مردمی از همه جا به سمت مناطق آسیب دیده فرستاده می‌شود.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنین به تمجید از فعالیت‌های سپاه عاشورا در راستای امدادرسانی به زلزله زدگان پرداخت و یادآور شد: از مسئولان سپاه عاشورا نهایت تشکر و قدردانی را دارم که برای کمک رسانی و آواربرداری، حضور فعالی داشتند. از ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر و ستاد بحران هم تشکر می‌کنم. در این شرایط، همه و همه دست به دست هم دادند و امیدوارم که این مشکلات به زودی برطرف شود.