مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز: ارتقاء پایداری خطوط انتقال گاز با بهره برداری از خط نهم سراسری
مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز: ارتقاء پایداری خطوط انتقال گاز با بهره برداری از خط نهم سراسری

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در آیین افتتاح از خط نهم سراسری که بصورت آنلاین توسط ریاست محترم ج م هوری برگزار شد ، بهره برداری از این خط سراسری را زمینه ارتقاء پایداری خطوط انتقال گاز دانست. به گزارش آناک‌پرس به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدایی، مدیر این منطقه ضمن تبریک هفته دولت گفت: در این ایام مبارک شاهد افتتاح […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در آیین افتتاح از خط نهم سراسری که بصورت آنلاین توسط ریاست محترم ج م هوری برگزار شد ، بهره برداری از این خط سراسری را زمینه ارتقاء پایداری خطوط انتقال گاز دانست.

به گزارش آناک‌پرس به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدایی، مدیر این منطقه ضمن تبریک هفته دولت گفت: در این ایام مبارک شاهد افتتاح پروژه عظیمی هستیم که بهره برداری و اجرای این پروژه نقش بسیار مهم ی بر پایدا ری انتقال گاز در شمال غرب کشور دارد.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز افزود: توسعه گازرسانی طی دولت یازدهم و دوازهم با شتاب بیشتری در حال انجام است و خط نهم سراسری که به بهره برداری رسیده است عملا تاب آوری شبکه و خطوط انتقال گاز را افزایش داده تا در زمان پیک مصرف ، احتمال افت فشار برای مصرف کنندگان به حداقل رسیده و ضریب اطمینان بیشتری را در خدمت رسانی برای همکاران ما ایجاد نماید.

خدایی به وظیفه و مسئولیت سنگین منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اشاره کرد و اظهار داشت : این منطقه به جهت تحت پوشش قراردادن است انهای سردسیر و صعب العبور کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای در میهن اسلامی و بخ صوص انتقال گاز برخوردار بوده و امیدواریم در زمینه رشد و تعالی این صنعت عظیم و خدمت رسانی هر چه بهتر و بی منت به هموطنان عزیز گامهای اساسی برداریم.

وی تاکید کرد: با توجه به سرمای فراگیر و دامنه دار سالهای گذشته و مصرف بیش از حد گاز در روزهای سرد سال ، امید آن می رو د خط نهم سراسری تاثیرات ب سزایی در پایداری انتقال گاز به مصرف کنندگان صنایع، نیروگاهها و بخش خانگی داشته باشد تا در زمستان پیش رو هیچ نگرانی از بابت تامین و توزیع گاز استانهای تحت پوشش نداشته باشیم.