مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز: تلاش برای تداوم تولید پایدار گاز طبیعی در سال جهش تولید
مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز: تلاش برای تداوم تولید پایدار گاز طبیعی در سال جهش تولید

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران از تداوم آمادگی همه جانبه این منطقه در زمینه انتقال ایمن، پاک و پایدار گاز طبیعی در سال جهش تولید خبر داد. به گزارش آناک‌پرس به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدایی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و […]

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران از تداوم آمادگی همه جانبه این منطقه در زمینه انتقال ایمن، پاک و پایدار گاز طبیعی در سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش آناک‌پرس به نقل از روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، فیروز خدایی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به عملکرد و دستاوردهای این منطقه در دولت تدبیر و امید گفت: با اقدامات انجام یافته و پروژه های بهره برداری شده طی دولت یازدهم و دوازهم، پرسنل خدوم این منطقه تمام توان خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب، ایمن و پایدار انتقال گاز بکار بسته اند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به دانش و توانمندی پرسنل این منطقه، افزود: همگام با تعهد به رسالت خویش، سعی بر آن داشته ایم توجه ویژه به استفاده بهینه از منابع، نیروی انسانی و همچنین خودکفایی در بومی سازی تجهیزات نیز داشته باشیم.

وی اظهار داشت: تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران در به ثمر رساندن اهداف و برنامه های سازمانی،‌ موجب شده فعالیت های این منطقه طبق برنامه زمانبندی پیش برود.

این مقام مسئول در ادامه، تکمیل نواقص تاسیسات تقویت فشار گاز هشترود، انجام آزمایشات مقاومت مصالح تاسیسات تبریز، سراب، بازرگان و اردبیل، تکمیل سوله ورزشی نوردوز، رنگ آمیزی piping و تجهیزات لانچر رسیور و ولوهای ۷و ۸ و ۲۰ تاسیسات مرند و مرگنلر، ساخت و نصب اگزاست شماره ۲ تاسیسات تقویت فشار گاز چلوند، احداث ابنیه فنی خط ۳۶ میاندواب در مسیر رودخانه زرینه رود، اجرای پروژه آنتی آیسینگ واحد دو تاسیسات گاز تبریز را از اقدامات مهم این منطقه طی دولت تدبیر و امید برشمرد.

خدایی ادامه داد: بررسی و تائید گزارش‌های کمی در ارتباط با موضوع قرارداد مطالعات آسیب پذیری لرزه‌ای، مطالعات آسیب پذیری لرزه ای تاسیسات تقویت فشار گاز اردبیل، سراب، تبریز، خرید، نصب ، اجرا و آموزش سیستم حفاظت الکترونیک تاسیسات تقویت فشار گاز ابراهیم آباد، تغییر مسیر خط ۱۶ اینچ سقز – بانه در محدوده سد چراغ ویس، جابجایی سوله دو دهانه در محل توسعه ایستگاه تبریز، بررسی پوشش خطوط لوله با دستگاه C-Scan، ایجاد اتاق سرور در ساختمان مرکزی و اصلاح سیستم حفاظت در برابر صاعقه تاسیسات هشترود، تنها بخشی از پروژه‌های بهره برداری شده در این منطقه در سال ۹۳ بوده است.

وی همچنین احداث ایستگاه حفاظت کاتدیدک امیرآباد ۱۶جلفا، احداث ایستگاه حفاظت کاتدیدک تاسیسات گاز مرند، مرگنلر، هشترود و زنجان و احداث ۶ دستگاه اتاقک حفاظت از زنگ، ایجاد کریدور بین اتاق کنترل و سوئیچ روم در تاسیسات زنجان و هشترود و … را برخی از پروژه‌های بهره‌برداری شده در سال ۹۵ عنوان کرد و گفت: طی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، یعنی ۷ سال گذشته، بسیاری از پروژه‌های منطقه ۸ که بعضاً بسیار هم مهم بوده، برای تأمین پایدارتر گاز به سرانجام رسیده است.