” رئیس هیات مدیره موسسه خیریه ابرار قائم:به کمک خیرین هزاران خانه ویران آباد شده است.
” رئیس هیات مدیره موسسه خیریه ابرار قائم:به کمک خیرین هزاران خانه ویران آباد شده است.

به گزارش صدای آناک رئیس هیات مدیره موسسه خیریه ابرار قائم در گردهمایی سالانه این موسسه خیریه با اشاره به نقش خیرین در کاهش فقر و ایجاد آبادانی، تاکید کرد: به کمک خیرین هزاران خانه ویران آباد شده است و خیرین حامی موسسه، از این نظر شایسته تقدیر هستند. مجید علینژاد سارخانی سخنرانی کوتاه و […]

به گزارش صدای آناک رئیس هیات مدیره موسسه خیریه ابرار قائم در گردهمایی سالانه این موسسه خیریه با اشاره به نقش خیرین در کاهش فقر و ایجاد آبادانی، تاکید کرد: به کمک خیرین هزاران خانه ویران آباد شده است و خیرین حامی موسسه، از این نظر شایسته تقدیر هستند.

مجید علینژاد سارخانی سخنرانی کوتاه و پربار خود را با تلاوت آیاتی از سوره عصر آغاز کرد و گفت: ثروت و دارایی زمانی مفید است که به نفع مردم در تولید ، اشتغال و در راه خیر و امور عام المنفعه به کار گرفته شود وگرنه مایه حسرت خواهد بود و صاحب ثروت دچار خسران است.

وی تصریح می کند: در قرآن کریم نیز، کسانی که زر و سیم می اندوزند و آن را در راه خداوند انفاق نمی کنند، به عذابی دردناک وعده داده می شوند.

سارخانی خاطرنشان کرد: در موسسه خیریه ابرار قائم، با اموال خیرین هزاران خانه ویران آباد شده، خانه های متروک آباد و مورد استفاده قرار گرفته و دل های نگران و پریشان آرام گرفته است.

وی افزود: من به شما خیرین گرامی تبریک عرض می کنم. چون علاوه بر اینکه مال شما در خسران نیست بلکه با برکت است. خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که ما اجر محسنین را ضایع نمی کنیم و چندین برابر پاداش می دهیم.

گفتنی است، گردهمایی سالانه موسسه خیریه ابرار قائم تبریز، جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ در تالار معلم تبریز با حضور خیرین و شهروندان تبریزی برگزار شد.”