مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:پژوهش و تحقیق زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت کشور است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:پژوهش و تحقیق زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت کشور است

یکی از ارکان رشد و توسعه کشور، نگاه جامع و کاربردی به مقوله «پژوهش» و «تحقیق» است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد. هفته پوهش روز تبیین ارزش و جایگاه دانائی و علم افزایی هوشیارانه و متعهدانه در اعتلای علمی و فکری انسانها است و فرصت مناسبی رابرای […]

یکی از ارکان رشد و توسعه کشور، نگاه جامع و کاربردی به مقوله «پژوهش» و «تحقیق» است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد.

هفته پوهش روز تبیین ارزش و جایگاه دانائی و علم افزایی هوشیارانه و متعهدانه در اعتلای علمی و فکری انسانها است و فرصت مناسبی رابرای تمرکز روی ابعاد و جایگاه تحقیق و فناوری در کشور فراهم می‌ سازد تا ضمن اطلاع از وضعیت موجود، برای آینده ای بهتر برنامه ریزی و اقدامات مهم تری را در مسیر توسعه کشور بعمل آید.
در واقع پژوهش، کار علمی و ابزار و زیربنایی لازم برای هموار نمودن مسیر پیشرفت جامعه در امتداد دستیابی به افق “ایرانی ،اسلامی ، پیشرفت” بر مبنای سند چشم اندازتوسعه ی همه جانبه ی کشور است.

اینجانب با تبریک” روز جهانی پژوهش” ضمن ارج نهادن به تلاشهای بی شائبه محققان و پژوهشگران ایران اسلامی که در سنگر پژوهش و فناوری ، در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند از درگاه خداوند متعال سلامتی ، سربلندی و توفیقات روز افزون تمامی تلاشگران این عرصه را آرزومندم.