اتمام مرحله اول مطالعات ترافیکی و طراحی تقاطع غیرهمسطح کرکج توسط سازمان عمران تبریز و تکمیل مطالعات مرحله دوم
اتمام مرحله اول مطالعات ترافیکی و طراحی تقاطع غیرهمسطح کرکج توسط سازمان عمران تبریز و تکمیل مطالعات مرحله دوم

‍ 🔹مدیر عامل سازمان عمران تبریز با اعلام این خبر گفت : مطالعات ژئوتکنیک، مدلسازی سازه ای و طراحی مرحله اول و دوم تقاطع غیر همسطح بلوار بسیج با کرکج در حال تکمیل و بلافاصله با تکمیل اسناد مناقصه و برآورد تکمیلی و نقشه های نهایی در اوایل دیماه حسب تعهد قبلی آگهی ، مناقصه […]

🔹مدیر عامل سازمان عمران تبریز با اعلام این خبر گفت : مطالعات ژئوتکنیک، مدلسازی سازه ای و طراحی مرحله اول و دوم تقاطع غیر همسطح بلوار بسیج با کرکج در حال تکمیل و بلافاصله با تکمیل اسناد مناقصه و برآورد تکمیلی و نقشه های نهایی در اوایل دیماه حسب تعهد قبلی آگهی ، مناقصه خواهد گردید .

بابک شریفی گفت : شرایط محیطی پیرامون محور و استانداردهای مورد نیاز راه، نیازمند طراحی ابنیه فنی متناسب با شرایط فوق است که در این راستا، انتخاب با صرفه ترین و مناسبترین گزینه جهت دسترسی آسان به شهرک کرکج و کاهش ترافیک در سه راهی اهر، به جاده تبریز تهران از طریق شورای ترافیک استان و کمیته فنی شهرداری انتخاب و جهت تکمیل مطالعات به این سازمان اعلام گردید .

مدیرعامل سازمان عمران تبریز، درباره جزئیات این پروژه گفت: این پروژه، به شکل دوربرگردان غیر همسطح بتنی – فولادی بطول کل ۴۸۰ متر، طول رمپ شمالی و جنوبی ۱۲۵ متر در جاده تهران و ابتدای محله کرکج، اجرایی می گردد .

بابک شریفی افزود : جهت سرعت بخشیدن به روند طراحی، بطور موازی کارهای مدل سازی و تحلیل سازه پروژه شروع شده و پس از اخذ نتایج ژئو تکنیک، نسبت به نهایی سازی مطالعات این طرح، اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به مزایا و ضرورت اجرای این پروژه گفت : از مزایای این طرح می توان به همگونی نسبی تابلیه فولادی و بتنی و موجود بودنً تمامی مصالح مورد نیاز پروژه در کشور، در اختیار داشتن تکنولوژی ساخت و اجرای آن نزد بسیاری از پیمانکاران، امکان اجرای مواز ی زیرسازه و روسازه پل ، افزایش سرعت اجرای رمپها با استفاد از خاک مسطح، اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان عمران در پایان تاکید کرد ، در دی ماه سال‌جاری مناقصه پروژه مذکور بر اساس طرح مصوب برگزار و بزودی عملیات آن از طریق سازمان عمران با اعتبار تفاهم نامه اولیه چهار صد میلیارد ریال اجرائی خواهد گردید .