دیدار فرماندار شهرستان اهر با سرپرست سازمان صمت آذربایجان شرقی
دیدار فرماندار شهرستان اهر با سرپرست سازمان صمت آذربایجان شرقی

فرماندار شهرستان اهر با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، غلامعلی راستی در این دیدار ضمن گرامیداشت ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، بر برنامه محوری در […]

فرماندار شهرستان اهر با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، غلامعلی راستی در این دیدار ضمن گرامیداشت ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، بر برنامه محوری در جهت رفع موانع تولید و توجه به مسائل تنظیم بازار تاکید کرد و گفت : تمام اختیارات سازمان به مدیران ادارات شهرستان ها تفویض شده است.

وی افزود : پیگیری امور از سوی مدیران ادارات صمت شهرستان های استان در دستور کار قرار دارد .

سرپرست سازمان صمت استان ، ادامه داد : در سال ” تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” مجموعه صمت استان با محوریت برنامه های ابلاغی وزارت در راستای حمایت از واحدهای صنعتی ، معدنی و تجاری شهرستان در جهت توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه تلاش می کند.

رسول خدابخش ، فرماندار شهرستان اهر نیز در ادامه این دیدار به تشریح سیمایی از وضعیت اقتصادی در حوزه های صنعتی ، معدنی و تجاری منطقه پرداخت و گفت : دغدغه اشتغال جوانان با حمایت از صنایع و بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید رفع خواهد شد.

وی افزود : در سال جاری به همت بخش خصوصی در راستای تکمیل زنجیره تولید ، تامین و توزیع مرغ ، مجموعه ای تولیدی – صنعتی با سرمایه ای بالغ بر ۴۱۶ میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی شد.

خدابخش با تاکید بر اهمیت و ضرورت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان ، افزود : مسائل تنظیم بازار و همچنین فرایند کنترل و نظارت با تعامل تمامی دستگاههای مسئول با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد : در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، تمامی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بررسی و در جهت حل چالش های پیش روی تولیدکنندگان برنامه ریزی می شود.