مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بانوان ۱۴۰۱ در تبریز برگزار شد
مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بانوان ۱۴۰۱ در تبریز برگزار شد

مقام اول و سوم تیمی حاصل تلاش دختران آذربایجان شرقی در مسابقات دواتلون قهرمانی کشور🔸️ به گزارش روابط عمومی هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی؛ مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بانوان ۱۴۰۱ صبح امروز یکشنبه ۱ خرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد. 🔸️ این مسابقات برترین ورزشکاران دواتلون از سراسر کشور در دو […]

مقام اول و سوم تیمی حاصل تلاش دختران آذربایجان شرقی در مسابقات دواتلون قهرمانی کشور
🔸️ به گزارش روابط عمومی هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی؛ مسابقات دواتلون قهرمانی کشور بانوان ۱۴۰۱ صبح امروز یکشنبه ۱ خرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار شد.

🔸️ این مسابقات برترین ورزشکاران دواتلون از سراسر کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در بخش تیمی اصفهان قهرمان و آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب در رده های دوم وسوم قرار گرفتند. در رده سنی بزرگسالان ( طناز سادات حسینی شریف، اسرا پناهی، نگین حیدری و نازلی حضوری) شرکت نمودند.
🔸 در بخش تیمی رده سنی جوانان، این دختران با غیرت آذربایجان بودند که موفق تر عمل کردند و عنوان قهرمانی را از آن خود نمودند. پس از آذربایجان شرقی استان های البرز و اصفهان بر سکوهای دوم و سوم ایستادند. در رده سنی جوانان ( زهرا زارع، مهدیه فتحی، پریا قربانزاده، مبینا محمدی) به مربیگری خانم ها شیما فرزانه و مریم اسدزاده در این دوره از مسابقات شرکت نمودند.

در بخش انفرادی و در رده بزرگسالان شکوه طیاره خواجویی از قم با زمان ۰۱:۱۹:۵۹ به مقام قهرمانی دست یافت. پس از وی نساء کرامتی نیا از اسلام با زمان ۰۱:۲۳:۰۰ در جایگاه دوم ایستاد و حدیث نصر آزادانی از استان اصفهان با زمان ۱:۲۴:۵۸ در رده سوم قرار گرفت.

🔸 در رده سنی جوانان هم نرگس نسک روش از استان‌ چهارمحال و بختیاری زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و با ثبت زمان ۱:۲۳:۳۰ قهرمان و صاحب مدال طلا شد. زهرا زارع وحید از استان میزبان با زمان ۱۴ ثانیه اختلاف در رده دوم ایستاد و عسل اکبری از البرز با زمان ۱:۲۵:۲۳ بر سکوی سوم قرار گرفت.