رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل استان منصوب شد
رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل استان منصوب شد

به‌گزارش صدای آناک به نقل از اداره روابط‌عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، متن حکم صادره از سوی یونس دباغ صادقی‌پور،مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان، بدین شرح است:  بسمه تعالی  جناب آقای طالب تارویردیان با سلام و صلوات برمحمد(ص) وآل محمد(ص)نظر به تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره […]

به‌گزارش صدای آناک به نقل از اداره روابط‌عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، متن حکم صادره از سوی یونس دباغ صادقی‌پور،مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان، بدین شرح است:
 

بسمه تعالی

 
جناب آقای طالب تارویردیان
 
با سلام و صلوات برمحمد(ص) وآل محمد(ص)
نظر به تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل استان آذربایجان‌شرقی منصـوب می‌شوید تا برابر مقررات زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متـعال در راه‌گشائی از مسائل و مشکلات مخاطبین سازمانی کوشا باشید. تلاش مستمر و اهتمام به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، ضمن توجه به رفع چالش‌های موجود از اهم انتظارات می‌باشد.
توفیق روز افزون در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه هدف و تحقق آرمان‌های سازمان را از درگاه خداوند منان برای جنابعالی، مسالت می‌نماید.
 

یونس دباغ صادقی‌پور

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی

 
 
گفتنی است، طالب تارویردیان، پیش از صدور این حکم، ریاست هسته گزینش تأمین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی را بر عهده داشت.