بسیاری از انتقادها به ستاد بخاطر عدم آگاهی از قانون حمایت و فرمایشات مقام معظم رهبری است
بسیاری از انتقادها به ستاد بخاطر عدم آگاهی از قانون حمایت و فرمایشات مقام معظم رهبری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نشست هم اندیشی با منتقدان و فعالان رسانه علت عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را عدم آگاهی از قانون حمایت و فرمایشات رهبری دانست. به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نشست هم اندیشی با منتقدان و فعالان رسانه علت عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را عدم آگاهی از قانون حمایت و فرمایشات رهبری دانست.

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نستوهی که در نشست هم اندیشی با منتقدان و فعالان رسانه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سخن می گفت بر توجه اهالی رسانه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و فرمایشات رهبری در حوزه فریضتین تاکید کرد.

وی با اشاره به مردمی بودن این ستاد افزود: ستاد بر خلاف انتظار عموم مردم مستقیم امر به معروف و نهی از منکر نمیکند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، این ستاد فقط ستاد احیای امر به معروف می باشد و امر به معروف مربوط به همه مردم است.

نستوهی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را یک ستاد سیاست گذار و فرهنگ ساز خواند و بر آموزش و حمایت حقوقی از آمران به عنوان دو شاخه اصلی این ستاد تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به حجاب نیست و در تمامی معروفات و منکرات اجرا می شود و یکی از اولویت های اصلی این ستاد امر به معروف مسئولین است .

وی همچنین درمورد راهپیمایی اخیر حجاب در ائل گلی در روز یکشنبه گذشته گفت: این راهپیمایی مربوط به یکی از پایگاه های بسیج بود که فقط ما از آن حمایت کردیم و اگر باز هم چنین حرکتی باشد از آن حمایت خواهیم کرد چرا که ترویج حجاب در جامعه کاری پسندیده بوده و هیچ ایرادی ندارد که افراد محجبه با حضور خود در اماکن عمومی این معروف را گسترش دهند.

وی در ادامه درمورد حمایت حقوقی از آمران به معروف سخن به میان آورد و گفت: شعب ویژه در دادگستری ها و نیز کمیته احراز امر به معروف و نهی از منکر در این ستاد راه اندازی شده است و برای آمران ، وکیل رایگان در نظر گرفته شده است

در پایان این دیدار اعضای حاضر در این نشست نظرات خود را در مورد راههای فرهنگ سازی فریضتین در جامعه بیان کردند.