جذب ۲۵ دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب
جذب ۲۵ دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب

۲۵ دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب جذب شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگاران،  با اشاره به اهمیت کشت مکانیزه در افزایش عملکرد و تولید محصولات زراعی گفت: طی سه سال اخیر تعداد […]

۲۵ دستگاه خطی کار کشت آبی و دیم زراعی توسط جهاد کشاورزی شهرستان بناب جذب شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگاران،  با اشاره به اهمیت کشت مکانیزه در افزایش عملکرد و تولید محصولات زراعی گفت: طی سه سال اخیر تعداد ۲۵ دستگاه خطی ‌کار کشت آبی و دیم زراعی به صورت یارانه ای یا با تسهیلات کم بهره و یا از طریق خط اعتباری مکانیزاسیون خریداری، جذب و تحویل کشاورزان شده است.

 روح اله خیری افزود: در سال گذشته ۵ دستگاه خطی کار کشت مستقیم دیم از محل اعتبارات طرح جهش تولید در دیمزارها و در سال جاری ۵ دستگاه خطی کار آبی و کفکار از محل اعتبارات طرح احیای دریاچه ارومیه خریداری و جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در هفته جهاد کشاورزی ۵ دستگاه از خطی کارها به کشاورزان تحویل داده شده است افزود: مصمم هستیم با استفاده از تسهیلات کم بهره یا در صورت امکان با یارانه مستقیم خرید دستگاه های خطی کار را مورد حمایت قرار داده و طبق برنامه به کشاورزان تحویل داده شود.

خیری با بیان اینکه زمان برداشت ذرت در سال زراعی در نوبت اول از شهریور ماه شروع می شود افزود: دو دستگاه پنوماتیک ذرت کار ۴ ردیفه از محل احیای دریاچه ارومیه خریداری و جذب شده و پس از بررسی در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان