نظام اسلامی خود را مسئول سلامتی دنیا از لوث مواد مخدر میداند
نظام اسلامی خود را مسئول سلامتی دنیا از لوث مواد مخدر میداند

به گزارش صدای اناک سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی بر اجرای طرح های توانمندسازی در محلات آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: نظام اسلامی خود را مسئول سلامتی دنیا از لوث مواد مخدر میداند. امیر رنجبر در نشست با معاون اجتماعی سپاه تبریز گفت: کشف سالانه ۱۲۰۰ تن انواع مواد […]

به گزارش صدای اناک سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی بر اجرای طرح های توانمندسازی در محلات آسیب پذیر تاکید کرد و گفت: نظام اسلامی خود را مسئول سلامتی دنیا از لوث مواد مخدر میداند.

امیر رنجبر در نشست با معاون اجتماعی سپاه تبریز گفت: کشف سالانه ۱۲۰۰ تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در کشور نشان از عملکرد جهادی نیروهای مقابله ای دارد.
وی افزود: با وجود اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر همکاری و همیاری های لازم را در راستای مبارزه با مواد مخدر با جمهوری اسلامی ندارند ولی نظام اسلامی خود را مسئول سلامتی دنیا از لوث مواد مخدر میداند.
سرپرست شورا همچنین با اشاره به شناسایی محلات آسیب پذیر استان گفت: در جهت اجرای برنامه های هدفمند دبیرخانه شورا با همکاری فرمانداران ۲۰۲ محله آسیب پذیر استان را شناسایی کرده است که در این خصوص سپاه تبریز میتواند هم در راستای اقدامات مقابله ای و هم در اقدامات فرهنگی یاریگر دبیر خانه شورا باشد تا شاهدکاهش گرایش به مصرف مواد مخدر در سطح استان باشیم.
در این نشست سرهنگ مولوی معاون اجتماعی سپاه تبریز ضمن تشریح و تبیین اقدامات صورتگرفته توسط سپاه بخصوص در محلات آسیب پذیر گفت: بسیجیان تبریز در راستای شناسایی خرده فروشان و نا امن کردن فعالیت برای آنها در راستای اجرای اقدامات مقابله ای محله محور و همچنین احصاء امکانات موجود در محلات اعلامی دوشادوش نیروی انتظامی و دبیر خانه شورا خواهد بود.