نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:هر لحظه از دفاع مقدس حاوی درس‌ها و پیام‌ها برای ما است
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:هر لحظه از دفاع مقدس حاوی درس‌ها و پیام‌ها برای ما است

«اسماعیلی» گفت: هر لحظه از دوران دفاع مقدس حاوی درس‌ها و پیام‌هایی است که باید به طرق گوناگون به جامعه و به‌ویژه نسل جوان که در آن دوران حضور نداشتند، منتقل شود. به گزارش صدای آناک به نقل از دفاع پرس از تبریز، «مهدی اسماعیلی» نماینده مردم «میانه» در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره‌کل […]

«اسماعیلی» گفت: هر لحظه از دوران دفاع مقدس حاوی درس‌ها و پیام‌هایی است که باید به طرق گوناگون به جامعه و به‌ویژه نسل جوان که در آن دوران حضور نداشتند، منتقل شود.

به گزارش صدای آناک به نقل از دفاع پرس از تبریز، «مهدی اسماعیلی» نماینده مردم «میانه» در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، ضمن دیدار و گفت‌وگو با امیر دریادار دوم «رضا عباسی»، از روند تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کرد.

«اسماعیلی» در جریان این بازدید، دوران دفاع مقدس را از جمله مهم‌ترین ادوار تاریخ کشورمان دانست و اظهار داشت: هر لحظه از دوران دفاع مقدس بیانگر درس‌ها و پیام‌هایی است که باید به طرق گوناگون به جامعه و به‌ویژه نسل جوان که در آن دوران حضور نداشتند، منتقل شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها برای تکمیل محتوای موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد: در این موزه باید رشادت‌ها و سلحشوری‌های مردم این استان در آن دوران به شکل عینی ترسیم و تبیین شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی حادثه بمباران مدارس «زینبیه» و «ثارالله» شهر میانه و به شهادت رساندن دانش آموزان بی‌گناه توسط رژیم بعثی را از جمله وقایع مهم دوران دفاع مقدس در استان دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری نهادهای مربوطه، محتوای مربوط به معرفی شهدای این واقعه به نحو احسن تهیه و در موزه دفاع مقدس استان به نمایش گذاشته شود.