مسابقه ملی فیلم و عکس “میثاق مهر”
مسابقه ملی فیلم و عکس “میثاق مهر”

ثبت تصاویر جلوه‌های فداکارب، مهرورزی و خدمات امدادی توسط کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های هلال احمر سازمان جوانان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، مسابقه ملی فیلم و عکس “میثاق مهر” ویژه مراسم پیاده روی اربعین به […]

ثبت تصاویر جلوه‌های فداکارب، مهرورزی و خدمات امدادی توسط کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های هلال احمر سازمان جوانان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی برگزار می شود.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، مسابقه ملی فیلم و عکس “میثاق مهر” ویژه مراسم پیاده روی اربعین به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می شود.
کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که زائر اربعین در مراسم پیاده روی نجف تا کربلا هستند یا در مراسم پیاده روی دلدادگان جا مانده در شهرهای خود در روز اربعین حسینی در مراسم پیاده‌روی شرکت می‌کنند، می توانند با ثبت تصاویر و ویدئوهای دو دقیقه‌ای از جلوه‌های فداکاری، ایثارگری، نوع‌دوستی، همدلی و دلدادگی در این مسابقه شرکت کنند.
علاقه‌مندان جهت شرکت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار در رشته‌های عکس و فیلم با رعایت ضوابط و نکات لازم در دستورالعمل، با شماره موبایل ۰۹۱۴۴۱۱۶۰۲۷ در تماس باشند.
مهلت ارسال آثار تا ۱۰ مهر ۱۴۰۱ می‌باشد.