رئیس کمیته امداد شهرستان مراغه تشریح کرد؛برگزاری رزمایش با اهدای جهیزیه، بسته معیشتی و تحصیلی / تجلیل از کودکان نخبه
رئیس کمیته امداد شهرستان مراغه تشریح کرد؛برگزاری رزمایش با اهدای جهیزیه، بسته معیشتی و تحصیلی / تجلیل از کودکان نخبه

رزمایش توزیع جهیزیه، بسته های معیشتی و تحصیلی و پوشاک با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین شهرستانی در مراغه برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر ابراهیمی رئیس کمیته امداد شهرستان مراغه در تشریح این رزمایش گفت: طی مراسمی نمادین ۴۰ سری جهیزیه […]

رزمایش توزیع جهیزیه، بسته های معیشتی و تحصیلی و پوشاک با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولین شهرستانی در مراغه برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر ابراهیمی رئیس کمیته امداد شهرستان مراغه در تشریح این رزمایش گفت: طی مراسمی نمادین ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کیمته امداد شهرستان مراغه اهدا گردید.

وی اضافه کرد: ۵۰۰ بسته معیشتی و ۶۰۰۰ بسته پوشاک نیز بین نیازمندان تحت حمایت شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان مراغه به برگزاری شور عاطفه ها اشاره کرده و گفت: دانش آموزان نیازمند شهرستان نیز از این رزمایش بهره مند شده و ۵۰۰ بسته تحصیلی به این عزیزان اهدا شد.

ابراهیمی به همزمانی برگزاری رزمایش با روز جهانی کودک اشاره کرده و گفت: در حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مسئولین شهرستانی از نخبگان کودک تحت حمایت کمیته امداد تقدیر بعمل آمد.