برگزاری نشست برنامه‌های آزادسازی سوسنگرد در تبریز
برگزاری نشست برنامه‌های آزادسازی سوسنگرد در تبریز

نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با موضوع برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور امیر «عباسی» برگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازدفاع پرس تبریز، نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان […]

نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با موضوع برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور امیر «عباسی» برگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازدفاع پرس تبریز، نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با موضوع برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد به ریاست امیر دریادار دوم «رضا عباسی» برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اهمیت آزادسازی سوسنگرد در جریان دفاع مقدس اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد از جمله بزرگ‌ترین افتخارات ما در جنگ تحمیلی بود که با تکیه بر مقاومت، ایثار و ازخودگذشتی رزمندگان اسلام به دست آمد.

وی خواستار اهتمام همه دستگاه‌ها به گرامیداشت سالروز این پیروزی بزرگ شد و افزود: امیدواریم با همت مضاعف نهادها و سازمان‌های مختلف استان، شاهد برگزاری شکوهمند این مناسبت باشیم.

امیر «عباسی» تاکید کرد: باتوجه به اهمیت آشنا ساختن جوانان، نوجوانان و کودکان با موضوع دفاع مقدس، این نسل مخاطب اصلی برنامه‌ها هستند و باید با استفاده از شیوه‌های نو، مبتکرانه و خلاقانه بتوانیم این حماسه ماندگار رزمندگان دلیر کشورمان را برای آنان تبیین و تشریح کنیم.