افزایش رضایت مراجعین در پی اقدام خلاقانه بیمارستان الزهرای تبریز
افزایش رضایت مراجعین در پی اقدام خلاقانه بیمارستان الزهرای تبریز

برای نخستین بار در شمال غرب کشور طرح پرستار خوش آمد گو (nurse welcome )بر گرفته از سیستم NHS انگلستان در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) اجرا شد.  به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرای دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در راستای افزایش آرامش خاطر […]

برای نخستین بار در شمال غرب کشور طرح پرستار خوش آمد گو (nurse welcome )بر گرفته از سیستم NHS انگلستان در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) اجرا شد.  
به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرای دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در راستای افزایش آرامش خاطر بیماران و همراهان و همچنین کاهش زمان حضور در بیمارستان و ارائه راهنمایی های لازم با برنامه ریزی و انجام آموزش های قبلی دو نفر از پرسنل این مرکز بعنوان پرستار خوشآمدگو فعالیت می کنند.
به گزارش فوق با توجه به ازدیاد مراجعین از شهرهای مختلف استان و استان های همجوار و اضطراب ناشی از نگرانی بیماری و عدم آشنایی با روند درمانی در بیمارستان الزهرا، دو نفر از پرسنل این مرکز  بعنوان پرستار خوش آمدگو جهت راهنمایی بیماران و مراجعین انتخاب شده و دوره های آموزشی تخصصی و تکریم ارباب رجوع را طی کردند.
گفتنی است این مشاوران با حضور در محوطه ، محل های پذیرش و سایر بخش های بیمارستان و شناسایی افراد سردرگم و مضطرب ضمن راهنمایی و ارائه توضیحات نحوه درمان آنان را در جهت انجام خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز همراهی می کنند.
این اقدام برای نخستین بار در شمال غرب کشور در مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی الزهرا دانشگاه علوم پزشکی تبریز با پیشنهاد و حمایت رئیس این مرکز آغاز شده که منجر به افزایش چشمگیر رضایت بیماران و مراجعین گردیده است.