دیدارفرماندار شهرستان هشترودبا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان
دیدارفرماندار شهرستان هشترودبا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، مهندس علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترودبا مهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار وطی نشستی از فعالیتها و اقدامات انجام شده، برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان وسایر مسائل ومشکلات آنان را تشریح وبررسی نمودند.علیرضا توری فرماندار […]

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی، مهندس علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترودبا مهندس سروری مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار وطی نشستی از فعالیتها و اقدامات انجام شده، برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان وسایر مسائل ومشکلات آنان را تشریح وبررسی نمودند.
علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترود ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه های عمرانی، به بیان دیدگاهها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.
توری بنیاد مسکن را  یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد.
سپس مدیرکل بنیاد مسکن استان به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های خدمت‌رسان به مردم روستا ها است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم و روستایی در این شهرستان تا حدودی توانسته باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود.
مهندس حجت اله سروری ادامه داد: این نهاد با اجرای طرح هادی در روستاها و مقاوم سازی واحدهای مسکونی و ارائه تسهیلات به متقاضیان خدمات قابل توجهی در این شهرستان ارائه نموده که برای گسترش این فعالیت ها نیازمند تعامل بیشتر با فرمانداری و دهیاری ها هستیم.
در این نشست که مهندس کریم زاده مدیر بنیاد مسکن شهرستان نیز حضور داشتند، مباحثی همچون اجرای طرح هادی، واگذاری زمین، مقاوم سازی مسکن روستایی مطرح شد و بر مهاجرت معکوس به روستاها تاکید گردید.