پایان دومین مرحله از دوره تیم‌های دادرس در آذربایجان‌شرقی
پایان دومین مرحله از دوره تیم‌های دادرس در آذربایجان‌شرقی

دومین مرحله از اردوهای آموزشی تشکیلاتی فرماندهان تیم‌های دادرس سازمان جوانان با حضور جوانان هلال احمر شش استان در آذربایجان‌شرقی به پایان رسید. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، دومین دوره از اردوهای دادرس پیشرفته با حضور برادران شش استان و کارشناسان جوانان و امداد شعب در استان […]

دومین مرحله از اردوهای آموزشی تشکیلاتی فرماندهان تیم‌های دادرس سازمان جوانان با حضور جوانان هلال احمر شش استان در آذربایجان‌شرقی به پایان رسید.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، دومین دوره از اردوهای دادرس پیشرفته با حضور برادران شش استان و کارشناسان جوانان و امداد شعب در استان آذربایجان‌شرقی خاتمه یافت.

سیدعلی منیری معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر در تشریح دومین دوره از این اردوهای آموزشی گفت: بنابه نیاز اساسی در بحران‌ها به مدیریت و فرماندهی عملیات‌ها و عدم اتلاف زمان و اقلام در سوانح، مدیریت برپایی اردوگاه و اسکان اضطراری به سازمان جوانان واگذار شد.

منیری افزود: اعضای سازمان جوانان توسط معاونت آموزش جمعیت، مباحث و آموزه‌های لازم را فرا می‌گیرند و سپس سازماندهی می‌شوند تا در مواقع ضروری و حوادث، برای برپایی اسکان اضطراری و مدیریت توزیع اقلام و تغذیه در بحران‌ها با ترکیب نیروهای امدادی، نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

لازم به ذکر است، در این دوره نیز با آژیر مانور فرضی، برپایی اردوگاه، متناسب با سناریوی طراحی شده در کمترین زمان ممکن انجام شد و فضای دوستدار کودک نیز با برنامه‌های ویژه تیم‌های سحر سازمان جوانان در کنار اردوگاه به ارائه خدمات روانی و اجتماعی پرداخت.