رئیس شورای شهر تبریز؛خادمان حوزه برق به‌نوعی پیشانی نظام هستند
رئیس شورای شهر تبریز؛خادمان حوزه برق به‌نوعی پیشانی نظام هستند

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تبریز با مدیر عامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی؛ رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در دیدار با عباس حسامی؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: خادمان حوزه برق به‌‌نوعی پیشانی نظام […]

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تبریز با مدیر عامل و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی؛ رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در دیدار با عباس حسامی؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: خادمان حوزه برق به‌‌نوعی پیشانی نظام هستند.

وی ادامه داد: بر خلاف برخی سازمان ها که ساعت کاری مشخصی دارند، فعالیت فعالان حوزه برق شبانه‌روزی است و هیچ وقت تعطیلی ندارند، به همین دلیل  باید قدردان این خدمات بود.

حجت‌الاسلام رسول برگی با بیان اینکه ما خود را نماینده مردم می دانیم نه دولت، از آمادگی این نهاد برای تعامل با شرکت توزیع نیروی برق تبریز در راستای رفع مشکلات مردم خبر داد.

وی گفت: این دو مجموعه می توانند با برگزاری جلسات مداوم مشکلات را، چه زمانی که از سوی شهرداری باشد و چه از سوی شرکت توزیع نیروی برق، بررسی و حل کنند.

ضرورت استفاده از تکنولوژی های نوین در تولید صنعت برق

حکیمه غفوری؛ عضو شورای شهر تبریز هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت تعامل دوسویه بین شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: قانون درآمدهای پایدار صرفا اداره برق را شامل نمی شود، بلکه روی تمام سازمان ها تاثیرگذار است، بنابراین ما تلاش می کنیم تا قبل از تعریف منابع، این قانون را اجرایی نکنیم.

وی با اشاره به وجود معوقات برق مصرفی در برخی مناطق شهرداری، از شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواست تا در این زمینه با مسامحه رفتار کند.

غفوری در خاتمه بر ضرورت هوشمندسازی تاسیسات برق تاکید کرد و افزود: اگر تولید برق با روال سنتی ادامه یابد، تامین انرژی پاسخگوی نیاز مردم نخواهد بود.

لزوم هرس به‌موقع درختان برای افزایش بازدهی روشنایی معابر

احد صادقی؛ عضو شورای شهر تبریز در این نشست بر لزوم هرس به‌موقع درختان برای افزایش بازدهی روشنایی معابر در شهر تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی نقاط شهر، شاخ و برگ درختان باعث کاهش روشنایی معابر می شود، از اهتمام شهرداری در هرس درختان به همین منظور خبر داد.

صادقی هم‌چنین بر ضرورت استفاده از تکنولوژی های نوین در حوزه تولید برق از یکسو و بهره‌گیری از انرژی پاک تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این نشست اعضای شورای شهر تبریز و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بر مساعدت و همکاری برای افزایش تعامل در راستای رفع دغدغه های همشهریان تاکید کردند.