سامان‌دهی و رسیدگی به واحدهای مهمان‌پذیر تبریز
سامان‌دهی و رسیدگی به واحدهای مهمان‌پذیر تبریز

معاون گردشگری آذربایجان شرقی از سامان‌دهی و رسیدگی به واحدهای مهمان‌پذیر تبریز خبر داد. به‌گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام‌زاده روز دو‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به چالش‌های موجود در حوزه صدور پروانه بهره‌برداری و نظارت بر مهمان‌پذیرهای مابین […]

معاون گردشگری آذربایجان شرقی از سامان‌دهی و رسیدگی به واحدهای مهمان‌پذیر تبریز خبر داد.

به‌گزارش صدای آناک به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام‌زاده روز دو‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱، ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به چالش‌های موجود در حوزه صدور پروانه بهره‌برداری و نظارت بر مهمان‌پذیرهای مابین سازمان صمت و اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان، در این راستا با کمک تشکل حرفه‌ای واحدهای اقامتی استان، سامان‌دهی ۷۴ مهمان‌پذیر تبریز در دستور کار قرار گرفت.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: در این راستا پایش اولیه، بهسازی و سامان‌دهی مهمان‌پذیرهای تبریز در دستور کار قرار گرفت تا به‌صورت مستمر انجام شود.

بایرام‌زاده اظهار داشت: نظارت و رسیدگی به نحوه ارائه خدمات واحدهای اقامتی همواره در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد، لذا تیم‌های نظارتی این اداره‌کل به‌صورت مستمر در حال بررسی وضعیت ارائه خدمات واحدها و ارتقای کیفیت آن‌ها هستند.