در اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد؛جشن تکلیف فرزندان کارکنان
در اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد؛جشن تکلیف فرزندان کارکنان

جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی رئیس ستاد اقامه نمازبرگزار شد. به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان، دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: سن تکلیف دوران بسیار حساس و تعیین کننده ای است و فرا رسیدن […]


جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی رئیس ستاد اقامه نمازبرگزار شد.

به گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی بیمه سلامت استان، دکتر مجیدی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: سن تکلیف دوران بسیار حساس و تعیین کننده ای است و فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است.

وی یکی از اهداف مهم برای اجرای جشن تکلیف را آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی عنوان کرد و گفت: جشن تکلیف یک خاطره شیرین است که دانش آموزان آن را در ذهنشان ثبت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزود: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطفی در زندگی هر انسان است و والدین می‌توانند با کمک مربیان مدارس وظایف دینی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

وی در پایان گفت: شما که امروز به سن تکلیف رسیده‌اید با محور قرار دادن خداوند متعال در تمامی عرصه‌های زندگی به کسب علم و دانش پرداخته و سعی کنید در مسیر بندگی خداوند متعال قدم بردارید.

در ادامه این مراسم رئیس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا آقاجانی با اشاره به اهمیت دوران سن تکلیف گفت: سن تکلیف سنی است که افراد به مرحله می رسند که یکسری دستورات تعالیم دینی بر آنها واجب می‌شود و باید آن دستورات را انجام دهند که قبل از سن تکلیف این وظایف دینی بر عهده آنها نبوده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان افزود: تشویق فرزندان به نماز را یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها دانست و گفت: اگر بخواهیم جامعه ای دوست دار نماز تربیت کنیم باید ابتدا این امر از خانواده ها شروع شود تا در ادامه رشد و شکوفایی آثار نماز را در فرزندان خود مشاهده نماییم.

وی در پایان گفت: اگر نماز به یکی از ارکان جدایی ناپذیر زندگی ما مبدل شود، شاهد برکات بسیاری در زندگی شخصی وکاریمان خواهیم بود.

 قابل ذکر است که در پایان این مراسم و به رسم یادبود هدایایی به فرزندان به سن تکلیف رسیده کارکنان اداره بیمه سلامت استان اهدا شد.