به مناسبت روز حمل و نقل :میز خدمت مدیران کل راه و شهرسازی استان در مصلی تبریز برگزار شد
به مناسبت روز حمل و نقل :میز خدمت مدیران کل راه و شهرسازی استان در مصلی تبریز برگزار شد

به گزارش صدای آناک همزمان با  روز حمل و نقل میز خدمت باحضور  مدیرکل و معاونین وجمعی از روسای ادارات ستادی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی پیش از نماز عبادی سیاسی روز جمعه  در مصلی تبریز برگزار شد. هدف از برگزاری میز خدمت کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم […]

به گزارش صدای آناک همزمان با  روز حمل و نقل میز خدمت باحضور  مدیرکل و معاونین وجمعی از روسای ادارات ستادی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی پیش از نماز عبادی سیاسی روز جمعه  در مصلی تبریز برگزار شد.

هدف از برگزاری میز خدمت کمک به کاهش مشکلات مردم، ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم با آنها و پاسخگویی مدیران بوده که از این طریق مردم می‌توانند به راحتی مشکلات خود را با مدیران و مسئولان در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.

در ادامه این مراسم دکتر بخشی زاده مدیرکل راه وشهرسازی استان  در حاشیه میز خدمت اظهار داشت؛ دولت با شعار دولت مردمی و کرامت وارد میدان شده ما مدیران موظف هستیم  در بین مردم حضور یافته و مشکلات آنان را مرتفع نماییم.

در پایان مراسم مسئولین مربوطه  به همراه مردم به خطبه های نماز دشمن شکن جمعه حضور یافته و  نماز عبادی سیاسی آن که به امامت حجه الاسلام والمسلین  دکتر آل هاشم  امام جمعه  شهر تبریز برگزار گردید، شرکت نمودند.