دومین کمپ کارآفرینی هفته آخر آذر ماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود
دومین کمپ کارآفرینی هفته آخر آذر ماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با همکاری موسسه دانش بنیان سایه سمن دومین کمپ کارآفرینی را  برگزار می‌نماید. دکتر عابدزاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود این کمپ با محور‌های تخصصی IT، صنایع […]

به گزارش صدای آناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با همکاری موسسه دانش بنیان سایه سمن دومین کمپ کارآفرینی را  برگزار می‌نماید.

دکتر عابدزاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود این کمپ با محور‌های تخصصی IT، صنایع غذایی و کسب و کار‌های نوین در هفته آخر آذر ماه برگزار خواهد شد.

دکتر عابدزاده افزود:دومین کمپ کارآفرینی به منظور تحقق اهداف شعار سال و گرامیداشت هفته پژوهش و در راستای توسعه آموزشهای علمی کاربردی به قصد ارتقای دانش و ایجاد مهارتهای لازم و به فعلیت درآوردن استعداد‌های نهفته در افراد در راستای ایجاد اشتغال، توسعه و کارآفرینی، به مدت ۴ روز برگزار شود.

وی ادامه داد: این کمپ مشتمل بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی “خلق ایده و ایده -پردازی، تدوین طرح کسب و کار، خلاقیت و نوآوری، آشنایی با قوانین کسب و کار و کارآفرینی، تیم سازی و شروع کسب و کار”، بازدید از محیط کارآفرینی، سخنرانی کارآفرینان موفق و برتر، مشاوره در کلینیک اشتغال و توسعه کارآفرینی از ۲۷ آذر لغایت ۳۰ آذر برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این کمپ را افزایش روحیه خودشناسی و خودباوری دانشجویان، ترغیب دانشجویان به ایده پردازی و ایده پروری، تدوین طرح‌های کسب و کار و هدایت آن در جهت تولید ثروت، برقراری ارتباط هدفمند میان صاحبان طرح‌ها و ایده‌های تجاری با سرمایه گذاران و صنعت، آموزش مفاهیم و قواعد کارآفرینی، کسب و کار، توسعه‌ اشتغال و کارآفرینی، تکمیل چرخه تبدیل ایده به کسب و کار و … عنوان کرد.

وی گفت:برای برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی‌های لازم از قبل صورت پذیرفته و جلسات هماهنگی برگزاری کمپ با حضور روسا و کارشناسان پژوهش و فناوری مراکز آموزش علمی کاربردی، مدرسان حوزه‌های کسب و کار و کارآفرینی، صنایع غذایی و IT برگزار شده است.

دکتر عابدزاده ادامه داد:شرکت کنندگان کمپ بعد از حضور در کارگاه‌های آموزشی، چگونگی طراحی یک ایده را آموزش دیده و سپس کاربرگ‌های تدوین ایده که از قبل در سامانه دانشگاه نیز بارگذاری شده تکمیل می‌نمایند.

وی افزود:از میان آن‌ها ایده‌های برتر توسط داوران انتخاب و معرفی خواهند شد و منتخبان تیم‌هایی تشکیل خواهند داد. در ادامه کارگاه‌های نحوه تدوین طرح کسب و کار و تجاری سازی برگزار خواهد شد. از این میان به تیم‌های برتر هر محور جوایزی اهدا خواهد شد و به سرمایه گذار و صنعت مربوطه معرفی خواهند شد و به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در کمپ برابر با ساعاتی که حضور خواهند داشت ارائه خواهد شد.