نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:حفظ کرامت نیازمندان ویژگی بارز کمیته امداد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:حفظ کرامت نیازمندان ویژگی بارز کمیته امداد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از ویژگی های بارز کمیته امداد در کمک به نیازمندان، حفظ کرامت و آبروی آنها است. به گزارش صدای آناک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه بازدید از رزمایش ترکیبی کمیته امداد استان برای کمک به […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: یکی از ویژگی های بارز کمیته امداد در کمک به نیازمندان، حفظ کرامت و آبروی آنها است.

به گزارش صدای آناک به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در حاشیه بازدید از رزمایش ترکیبی کمیته امداد استان برای کمک به نیازمندان گفت: امروز شاهد اقدام با ارزش کمیته امداد استان در جهت پاسداشت مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: دستگیری از نیازمندان سیره شهید سلیمانی بود و ایشان شخصا در حسینیه ثارالله کرمان علاوه بر برپایی مراسمات محرم و فاطمیه، برنامه کمک به فقرا را ترتیب می دادند.

وی ادامه داد: کمیته امداد از یادگاران ارزشمند امام راحل است و اقدامات ارزشمندی در دستگیری از نیازمندان جامعه دارد.

امام جمعه تبریز ضمن تقدیر از کمیته امداد به جهت انتخاب اقلام مرغوب برای توزیع بین نیازمندان گفت: قرآن می فرماید از آنچه برای خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های بارز کمیته امداد در کمک به نیازمندان، حفظ کرامت و آبروی آنها است.

شایان ذکر است بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، کمیته امداد آذربایجان شرقی طی رزمایش ترکیبی۲۰ هزار پرس غذای گرم، ۵۰۰ دستگاه بخاری گازی، ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی و ۱۵۰ دستگاه یخچال به ارزش ریالی ۴۰ میلیارد ریال بین مددجویان سطح استان توزیع می کند.