حضور چشمگیر برق تبریز در مانور تمرینی- آموزشی منطقه شمال غرب کشور
حضور چشمگیر برق تبریز در مانور تمرینی- آموزشی منطقه شمال غرب کشور

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مانور تمرینی- آموزشی منطقه شمالغرب کشور در استان اردبیل ، به‌صورت فعال و موفق حضور پیدا کرد. به‌ گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در مانور سطح یک سیلاب استان اردبیل که با مشارکت استان های معین و جانشین صنعت آب و برق […]

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مانور تمرینی- آموزشی منطقه شمالغرب کشور در استان اردبیل ، به‌صورت فعال و موفق حضور پیدا کرد.

به‌ گزارش صدای آناک به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در مانور سطح یک سیلاب استان اردبیل که با مشارکت استان های معین و جانشین صنعت آب و برق و استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان، گیلان و کردستان به مدت دو روز برگزار شد، همکاران پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور موفق و چشمگیرخود، قدرت و توان عملیاتی و مقابله در شرایط اضطراری را نشان دادند.

 در این مانور که هر ساله در  مناطق شش‌گانه کشور برگزار می شود، ناصر عبایی؛ رئیس شورای هماهنگی مدیران مدیریت بحران و پدافندغیر عامل صنعت آب و برق منطقه شمالغرب کشور، هدف از برگزاری مانورهای سطح یک را در وهله نخست ایجاد ارتباط، تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های استانی دانست.

وی انسجام بخشی، وحدت فرماندهی و سیستم فرماندهی حادثه، افزایش سطح توانمندی، مهارت کارکنان در به‌کارگیری کلیه امکانات سازمانی در مواجهه با شرایط اضطراری و افزایش سطح  ارتباطات، هماهنگی ها و شناسایی تجهیزات و امکانات استان های معین و جانشین را از دیگر اهداف این دوره عنوان کرد.

عبایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد به‌همین منظور گفت: از نتایج مثبت این مانور می توان به بررسی و شناسایی توان عملیاتی استان های معین و جانشین، بررسی نقاط قوت و قابل بهبود اکیپ های عملیاتی، امدادی و پشتیبانی، شناسایی ریسک ها و برنامه‌ریزی در جهت کاهش ضریب ریسک، سنجش و برآورد نیازهای اصلی و پیش‌بینی تجهیزات مورد نیاز در شرایط اضطراری، تبیین دستورالعمل ها و ابلاغیه ها در شرایط اضطراری و افزایش توان روحی و روانی مدیران، سرپرستان و نیروهای عملیاتی در مواجهه با شرایط اضطراری اشاره کرد.