برگزاری۵۰ جشنواره در استان آذربایجان شرقی در دستگاه های مختلف
برگزاری۵۰ جشنواره در استان آذربایجان شرقی در دستگاه های مختلف

به گزارش خبرنگار صدای آناک، حمزه‌زاده در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگر به استان افزود: آموزش‌های گردشگری در دو بخش همگانی و تخصصی همچنین توسعه زیرساخت‌‌های استان جزو سیاست‌های اصلی استان است و  ۳۶ هتل در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها در طول سه سال ۶ هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان […]

به گزارش خبرنگار صدای آناک، حمزه‌زاده در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگر به استان افزود: آموزش‌های گردشگری در دو بخش همگانی و تخصصی همچنین توسعه زیرساخت‌‌های استان جزو سیاست‌های اصلی استان است و  ۳۶ هتل در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها در طول سه سال ۶ هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه می‌شود.

وی گفت: اولین تور هم‌اکنون در حال اجراست و بهمن ماه نیز تور آشناسازی را برای کشور ترکیه و بعد از آن برای کشور ارمنستان برگزار می‌کنیم و این سیاست را ادامه خواهیم داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ادامه داد: در۶ ماه ابتدای سال ۵۰ جشنواره با همکاری دستگاه‌های مختلف در استان برگزار شده است و تقویم رویدادهای سال آتی را نیز تدوین کرده‌ایم.

وی افزود:آذربایجان‌شرقی دارای ۷۸ هتل با ۱۳ هزار تخت است که ۱۰۰ پروژه فعال با حجم سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار میلیارد تومان در استان در حال ساخت است.

حمزه‌زاده در ادامه افزود: پیرامون برگزاری این تور آشناسازی سه روزه، فعالان حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور از بازار جهانی تبریز، تفرجگاه عینالی، روستای تاریخی کندوان، موزه‌های شهری و … بازدید خواهند کرد.